Hejsan! Sitter på bussen på väg hem från s...

mms_img21485 (MMS)

Hejsan! Sitter på bussen på väg hem från skolan, och eftersom jag vet hur man MMSbloggar så gör jag det! På bilden ser ni vad jag ritade på skolan idag. Lyssnade på låten som texten är tagen ur idag innan skolan och har haft den på hjärnan hela dagen! Vet du vilken låt det är? Kommentera svaret och skriv din bloggadress i det där fältet där du skriver en hemsida så kanske just du blir länkad i nästa inlägg! :D Nu ska jag fortsätta tråka med min kompis på bussen, Taco hej!

Kommentarer

  • Sanna
  • 2012-05-31

Fin blogg <3

fin blogg! :) allt bra?

Sanna: Tack! :) <3



Elvira: Tack! Jodå allt är bra! Är hemma nu, trodde inte att jag skulle komma in först eftersom jag inte har nån nyckel, men jag kom in! :D

Skriv en kommentar








Tema gjort av Mimmi Thorneus